Principi pravilne prehrane se odnose i na djecu, a roditelji su tu kako bi im omogućili raznolike i zdrave namirnice, te ujednačen ritam hranjenja koji kasnije rezultira pozitivnim navikama vezanim uz jelo. Osim toga, novija istraživanja pokazuju kako djeca koja jedu zajedno s roditeljima imaju manje šanse da se prekomjerno debljaju.
Pripremila: Dragana Nižić
Zajednički objed
Novo istraživanje objavljeno u časopisu Journal of Pediatrics pokazuje kako zajednički obiteljski obroci imaju preventivni učinak kad je u pitanju rizik od pretilosti, pa djeca koja redovito sjede s roditeljima tijekom objeda jedu više povrća i mršavija su od svojih vršnjaka koji nemaju takve životne navike.
Istraživači su razgovarali sa 1,138 djece u dobi između 9 i 13 godina o njihovoj prehrani i tjelesnim aktivnostima, a zatim su iz prikupljenih podataka izvukli pet općenitih uzoraka prehrambenih navika i životnog stila skupine.
Jedan od tih uzoraka je sadržavao kao temelje večeru, kuhano jelo i povrće, pa se zaključilo kako su ta djeca jela puno povrća, redovito sjedila za stolom s roditeljima tijekom obroka i obično su za ručak i večeru konzumirala klasična kuhana jela (topla i hladna) umjesto sendviča, grickalica i manjih brzih obroka sličnih doručku.











Posljednji komentari